Anda aDaLah Pengunjung Yang Ke ?

Permulaan Bicara

Assalamualaikum sume…ok first sekali aku nak bersyukur kehadrat Ilahi kerna dia masih membenarkan aku untuk hidup dan menghirup udaranya yang segar di muka buminya yang indah ini…

Tujuan sebenar aku wat blog ni cz nak kongsi kat semua orang tentang CINTA…ISU SEMASA…dan banyak lagi benda2 yg mungkin kita xtahu dan aq lah orang yg akan memberi tahu korang apa yg sepatutnya dan sebab tu lah blog aq ni bertajuk ‘’tentang kita’’ so sebagai insan dan mahluk ALLAH yang biasa aq gak ada melakukan kesilapan..biasalahkan kelemahan manusia..tak semua manusia tu sempurna..so aq harap dpt lah korang maafkan aq jika ada pe2 benda yg terkasar bahasa atau tersinggung kate yg blh membuatkan korag terasa...Sory k…

So aq harap korang enjoi membaca artikel aq dan pandagan yg mungkin boleh diterima pakai sedikit kot..huhuh..
Dan sebarang masalah bolehlah korang PM aku kat FB..Skype Or YM yg aq link kan kat MY NETWORK
Hope u enjoi with my blogs :^.^:

Tuesday, April 26, 2011

Apa Rasa Hidup Single?

Assalamualaikum...ha...ari ni pak cik nk cito kan cm ne kalu raso nye hidup single ni..hoho.. yo la kan semenjak da single ni..mcm2 raso ado..huhu..bik pak cik kongsi ckit..
cam ne nk ckp ek..memag lain la rasanya..yela selama kite ceople suma benda ada yg dijaga..tpt mengadu ada..mcm2 lagi la yang ada..tapi bile  da single..rasa sunyi lak..huhu..sodih lak ai..
bagi pndagan aq la kan..hidup sebagai single people ni xde la terok mana pon..at list korang boleh wat mcm2 korang nak..xterkongkong dgn awek..xde tensyen gaduh2  hmm..lin2 lagi la..



Bagi aq kehidupan ni yang lebih penting diri kite..klu kite rasa kite ni blh go ahead dgn apa yg terjadi..so xde masalah apa2 utk kite teroskan life ni..mmg pahit pada permulaanya..tapi bile sampai satu tahap korang akan fikir..apa yang terjadi pada korang tu mesti ada hikmahnya..ALLAH xpernah nak zalim pada hambanya.. ok..so da bace tu fikir2 kan lah..klu xpaham..
ce comment ce comment kat bawh..ok..
:))

6 comments:

rieana eliena said...

yup. betul apa yg d kata kan... dari kita berteman kan air mata yg x ada kesudahan lbh baik kita reda kan ia pergi walau pun perit...
D sebalik semua itu mungkin Allah telah menyiapkan 1 ganjaran yg amat berharga dan mungkin hanya kita saja yg memilikinya...

Just Call Me : aNGaH_xp said...

hoho...btl..tp walau mcm ne pon..tu suma pengajaran utk kite menjadi lebih baik dalm percintaan ni..

Anonymous said...

ye. tepat sekali hidup sorang2 lebih bahagia, tp akan lebih bahagia jika mempunyai 'teman' hidup. Dah menjadi lumrah setiap manusia tidak akan terlepas dari melakukan kesilapan. sebaiknya kita lebih bersikap terbuka kepada pasangan, percaya, jujur, itu yang penting. Jadikan pengalaman sebagai pengajaran.

Just Call Me : aNGaH_xp said...

Yup...Bak Kate Ajib... MEMEY LE...huhuhu...so apa yg penting...segala yg berlaku kite jadikan pengajaran..tu yg penting..Thks For Comment k... :)

Anonymous said...

thanks je ke? penat cari kat dewan bahasa ni.. Hahaha..

Just Call Me : aNGaH_xp said...

hahah...le ye ke...abis nk hadiah ke? huhuhu... =p

AndaJugaMeminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...