Anda aDaLah Pengunjung Yang Ke ?

Permulaan Bicara

Assalamualaikum sume…ok first sekali aku nak bersyukur kehadrat Ilahi kerna dia masih membenarkan aku untuk hidup dan menghirup udaranya yang segar di muka buminya yang indah ini…

Tujuan sebenar aku wat blog ni cz nak kongsi kat semua orang tentang CINTA…ISU SEMASA…dan banyak lagi benda2 yg mungkin kita xtahu dan aq lah orang yg akan memberi tahu korang apa yg sepatutnya dan sebab tu lah blog aq ni bertajuk ‘’tentang kita’’ so sebagai insan dan mahluk ALLAH yang biasa aq gak ada melakukan kesilapan..biasalahkan kelemahan manusia..tak semua manusia tu sempurna..so aq harap dpt lah korang maafkan aq jika ada pe2 benda yg terkasar bahasa atau tersinggung kate yg blh membuatkan korag terasa...Sory k…

So aq harap korang enjoi membaca artikel aq dan pandagan yg mungkin boleh diterima pakai sedikit kot..huhuh..
Dan sebarang masalah bolehlah korang PM aku kat FB..Skype Or YM yg aq link kan kat MY NETWORK
Hope u enjoi with my blogs :^.^:

Saturday, March 6, 2010

Siapakah Pendusta

salam..ari ni aq nak sembang topik SIAPAKAH PENDUSTA kita atau dia? hahah susah nak cakap benda ni,, kadang2 tu dua-dua sama je..tp aq kat sini just nak bagi la sikit nasihat dan pandangan..
 pernah tak korang terfikir apa punca korang putus dengan pasangan korang tu? kebanyakan yang aku tgk ia berpunya dari pasangan korang,, xkira la popan atau laki sama je..ini bukan bermaksud korang adalah bukan dari kalangan yang mendustai cinta..sebab 2 aku suh korang renung-renungkan siapa yang sebenarnya pendusta cinta di dalam hubungan korang tu. ada kalanya tanpa kita sedar kita ni yang sebenarnya yang da membuatkan hubungan tu hancusss..huhu so LU PIKIR LA SENDIRI

No comments:

AndaJugaMeminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...